Výživa

tomenu

U nás v štúdiu Vám radi vysvetlíme všetky podrobnosti postupu pri zostavovaní svojho jedálneho lístku, zapožičiame pomocnú brožúru a budeme Vám neustále radiť a to samozrejme zdarma.

STRAVOVACÍ PROGRAM

Vhodne stanovený diétny program by mal byť primeraný energetickému výdaju a mal by obsahovat potrebné živiny pre zdravé fungovanie organizmu.

Značný význam pri redukcii hmotnosti majú hodnoty glykemického indexu.
Úspech závisí od množstva prijatej stravy a od správne zvolených potravín.

GLYKEMICKÝ INDEX

Pri redukcii hmotnosti je výhodnejšie preferovať potraviny s nízkym Gl do 30%, pretože zvyšujú glykémiu postupne a energiu dopĺňajú v dlhšom časovom rozpätí.

Ak si telesnú hmotnosť stabilizujete vyberajte si potraviny s glykemickým indexom 30-70.

Hodnotu Gl ovplyvňuje forma kuchynskej úpravy, stráviteľnosť škrobov a ich vzájomná intolerancia s bielkovinou, množstvo a druh obsahovaných tukov, kyseliny v potravinách, vláknina i veľkosť porcie.

ENERGETICKÁ HODNOTA

Ak znížite denný príjem energie a zvýšite energetický výdaj pravidelným cvičením (2-3x v týždni), môžete schudnúť až 1-1,5kg za 1 týždeň. Ideálny úbytok hmotnosti za 1 týždeň predestavuje 0,5-1,5kg.

Pri redukcii telesnej hmotnosti by mal energetický príjem predstavovať:

  • 4000-5000kj denne prevažne u žien
  • 5000-6000kj denne prevažne u mužov

V priebehu 4 týždňoch redukčného programu sa pokles hmotnosti obyčajne ustáli na 0,5-1kg za týždeň.
Na stabilizovanie telesnej hmotnosti je vhodný príjem energie:

  • u žien 7000kj-8000kj
  • u mužov 8000kj-9000kj

Akceptujeme platbu poukážkami od firiem :

Vaša stravovacia – Váš relax,
ACCOR Services – Ticket Energy, Ticket Multi,
Sodexho – Flexi Pass, Relax Pass, Universal Pass,
Chéque Déjeuner - Chéque Cadhoc, Chéque Medical,

Galéria